Jesteś tutaj: Start
Proszę o przestrzeganie wytycznych bezpieczeństwa - tu przeczytaj koniecznie
Terminy egzaminów w kwalifikacji w sesji letniej 2020 - Technikum
1. TECHNIK INFORMATYK
Kwalifikacja EE.08: Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci
Część pisemna egzaminu odbędzie się e dniu 23.06.2020 r.(wtorek). Egzamin ten odbędzie się na hali widowiskowo sportowej 23.06.2020 o godz. 10:00. ( należy przyjść o 9:20)
Część praktyczna przewidziana jest na 04.07.2020 r i w tej części jesteście podzieleni na dwie zmiany.
Na pierwszej zmianie w dniu 04.07.2020, która rozpocznie się o godz.08:00 egzamin będą zdawały następujące osoby:
1.Baniukiewicz Piotr
2.Golianek Maciej
3.Kajetaniak Kacper
4.Kubaj Jakub
Na drugiej zmianie w dniu 04.07.2020, która rozpocznie się o godz.12:00 egzamin będą zdawały następujące osoby:
1.Lachowicz Marcel
2.Rawa Adrian
3.Wilamowski Jan
2. TECHNIK URZADZEŃ I SYSTEMÓW ENERGETYKI ODNAWIALNEJ
Kwalifikacja BD.17: Montaż urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
Część pisemna egzaminu odbędzie się w dniu 23.06.2020 r. Egzamin ten odbędzie się na hali widowiskowo sportowej 23.06.2020 o godz. 10:00.
Część praktyczna odbedzie się w dniu 09.07.2020 r i w tej części jesteście podzieleni na dwie zmiany(egzamin odbędzie się w WMZDZ w Olsztynie).
Na pierwszej zmianie w dniu 09.07.2020, która rozpocznie się o godz.09:00 egzamin będą zdawały następujące osoby:
1.Balcerzak Grzegorz
2.Biegluk Mikołaj
3.Grunwald Gabriela
4.Jałoszewski Adrian
5.Kulwicki Mikołaj
6.Marcinkowska Zuzanna
Na drugiej zmianie w dniu 09.07.2020, która rozpocznie się o godz.15:00 egzamin będą zdawały następujące osoby:
1.Nikitiuk Mateusz
2.Rawa Sebastian
3.Sienkiewicz Damian
4.Walendziak Wojciech
5.Waśniewska Katarzyna
Terminy egzaminów w kwalifikacji w sesji letniej 2020 –
Branżowa Szkoła I stopnia
1. KUCHARZ
Kwalifikacja TG.07 : Sporządzanie potraw i napojów
Część pisemna egzaminu odbędzie się w dniu 23.06.2020 r.(wtorek). Egzamin ten odbędzie się na hali widowiskowo sportowej o godz. 10:00.
Część praktyczna odbędzie się w dniu 02.07.2020 r i odbędzie się w Zespole Szkół w Olsztynku.
1. Długińska Aeksandra
2.Chyziak Kacper
Zmiana, na której uczniowie przystąpią do egzaminu praktycznego odbędzię się o godzinie 16:00 (najpóźniej o godzinie 15:30 powinniście stawić się w Zespółe Szkół im. K.C. Mrongowiusza, ul. Zamkowa 6, 11-015 Olsztynek ) .
2. SPRZEDAWCA
Kwalifikacja AU.20: Prowadzenie sprzedaży
Część pisemna egzaminu odbędzie się w dniu 23.06.2020 r.(wtorek). Egzamin ten odbędzie się na hali widowiskowo sportowej o godz. 10:00.
Część praktyczna odbędzie się w dniu 27.06.2020 w Zespole Szkół w Biskupcu (Aula Szkolna)
Pierwsza zmiana godz. 08.00
1. Bąkowska Karolina
2. Krzemińska Patrycja
3. Leszczak Kinga
4. Olbryś Katarzyna
Druga zmiana godz. 12.00
1. Brak Agnieszka
2. Garkowska Magdalena
3. Miąsko Alicja
4. Stanisławski Dawid
Trzecia zmiana godz. 16.00
1. Surowiec Iga
2. Wyszomierska Dominika
3. Wyszomierska Karolina
4. Zadrożna Anna
3. ŚLUSARZ
Kwalifikacja MG.20: Wykonywanie i naprawa elementów maszyn, urządzeń i narzędzi
Część pisemna egzaminu odbędzie się w dniu 23.06.2020 r.(wtorek). Egzamin ten odbędzie się na hali widowiskowo sportowej o godz. 10:00.
W części praktycznej jesteście podzieleni na 3 tury a sam egzamin odbędzie się w
Zespole Szkół im. Konstytucji 3 Maja, ul. Mierosławskiego 10, 14-200 Iława
Pierwsza zmiana: 27.06.2020 (8:00- należy stawić się o godz. 7:30)
1. Budny Paweł
2. Jesiotr Wojciech
3. Orłowski Michał
4. Pałaszewski Krystian
Druga zmiana: 27.06.2020 (12:00- należy stawić się o godz. 11:30)
1. Chorążewicz Jakub
2. Mirowski Krzysztof
3. Mularz Gracjan
4. Strzeszewski Arkadiusz
Trzecia zmiana: 27.06.2020 (16:00- należy stawić się o godz. 15:30)
1. Szapiel Kacper
4. MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
Kwalifikacja MG.18: Diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowy
Część pisemna egzaminu odbędzie się w dniu 23.06.2020 r.(wtorek). Egzamin ten odbędzie się na hali widowiskowo sportowej o godz. 10:00.
Część praktyczna odbędzie się w dniu 03.07.2020 r i odbędzie się w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Kresowiaków, ul. Limanowskiego 10, 11- 200 Bartoszyce. .
Pierwsza zmiana
1. Surrey Viktor
Zmiana, na której uczeń przystąpi do egzaminu praktycznego odbędzie się o godzinie 08.00 (najpóźniej o godzinie 07.30 powinien stawić się w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Kresowiaków, ul. Limanowskiego 10, 11- 200 Bartoszyce.
Maturzysto!
Nie zapomnij:
- zabrać ze sobą dowodu tożsamości
- dwóch lub więcej długopisów w kolorze czarnym
- masczeki i rękawiczek
- własnych przyborów pomocniczych jesli są dozwolone na egzaminie - zgodnie z komunikatem CKE ( np. na matematykę kalkulator prosty, linijka prosta itd.)
- przynieść własną wodę do picia
- przyjść odpowiednio wcześnie - np. w przypadku egzaminu porannego - o godzinie 8:00
- mieć dobrego humoru i otwartego umysłu
Nie przynoś:
- telefonu komórkowego
- smartwatcha
- iinych elektronicznych urządzeń
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo - Nie przychodź na egzamin , gdy:
- masz gorączkę
- kaszel
- jesli TY lub osoba z którą mieszkasz pozostaje w kwarantannie - egzamin napiszesz w drugim terminie
- staraj się utrzymać dystans co najmniej 1,5 metra od koleżanek i kolegów
Powodzenia! Będzie dobrze - trzymamy kciuki!
Materiały informacyjne dla maturzystów
[*] Na egzamin może przyjść wyłącznie osoba zdrowa (zdający, nauczyciel, inny pracownik szkoły[1]), bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
[*]Zdający, nauczyciel oraz każda inna osoba uczestnicząca
w przeprowadzaniu egzaminu nie może przyjść na egzamin, jeżeli przebywa
w domu z osobą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych albo sama jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.
[*]Rodzic/Prawny opiekun nie może wejść z dzieckiem na teren szkoły,
z wyjątkiem sytuacji, kiedy zdający wymaga pomocy np. w poruszaniu się.
[*][!]Zdający nie powinni wnosić na teren szkoły zbędnych rzeczy, w tym książek, telefonów komórkowych, maskotek.
[*][!]Na egzaminie każdy zdający korzysta z własnych przyborów piśmienniczych, linijki, cyrkla, kalkulatora itd. Jeżeli szkoła zdecyduje o zapewnieniu np. przyborów piśmienniczych albo kalkulatorów rezerwowych dla zdających – konieczna jest ich dezynfekcja (por. pkt 3.16.). W przypadku materiałów jednorazowych, których zdający nie zwracają, dezynfekcja nie jest konieczna. Zdający nie mogą pożyczać przyborów od innych zdających.
[*]Cudzoziemcy przystępujący do danego egzaminu, którym jako sposób dostosowania egzaminu przyznano możliwość korzystania ze słownika dwujęzycznego, są zobowiązani przynieść własne słowniki, które przed egzaminem powinny zostać sprawdzone przez członka zespołu nadzorującego (w rękawiczkach).
[*]Szkoła nie zapewnia wody pitnej. Na egzamin należy przynieść własną butelkę z wodą.
[*]Na terenie szkoły nie ma możliwości zapewnienia posiłków.
Osoby przystępujące do więcej niż jednego egzaminu w ciągu dnia będą mogły zjeść przyniesione przez siebie produkty w przerwie między egzaminami.
[*][!]Osoby, które przystępują do dwóch egzaminów jednego dnia, mogą w czasie przerwy opuścić budynek szkoły albo oczekiwać na terenie szkoły
na rozpoczęcie kolejnego egzaminu danego dnia, jeżeli zapewniona jest odpowiednia przestrzeń.
Środki bezpieczeństwa osobistego
[*]Czekając na wejście do szkoły albo sali egzaminacyjnej, zdający zachowują odpowiedni odstęp (co najmniej 1,5 m) oraz mają zakryte usta i nos.
[*]Na teren szkoły mogą wejść wyłącznie osoby z zakrytymi ustami i nosem (maseczką jedno- lub wielorazową, materiałem, przyłbicą – w szczególności
w przypadku osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust
i nosa maseczką). Zakrywanie ust i nosa obowiązuje na terenie całej szkoły,
z wyjątkiem sal egzaminacyjnych po zajęciu miejsc przez zdających lub
po podejściu zdających do stanowiska egzaminacyjnego w przypadku EPKwZ
i EZ. Podczas wpuszczania uczniów do sali egzaminacyjnej członek zespołu nadzorującego może poprosić zdającego o chwilowe odsłonięcie twarzy w celu zweryfikowania jego tożsamości (konieczne jest wówczas zachowanie
co najmniej 1,5-metrowego odstępu).
[*][!]Zdający są zobowiązani zakrywać usta i nos do momentu zajęcia miejsca w sali egzaminacyjnej. Po zajęciu miejsca w sali egzaminacyjnej (w trakcie egzaminu) zdający ma obowiązek ponownie zakryć usta i nos, kiedy:
[*]Zarówno zdający, jak i członkowie zespołu nadzorującego mogą – jeżeli uznają to za właściwe – mieć zakryte usta i nos w trakcie egzaminu, nawet
po zajęciu miejsca przy stoliku / stanowisku egzaminacyjnym (w przypadku zdających) lub kiedy obserwują przebieg egzaminu, siedząc albo stojąc
(w przypadku członków zespołu nadzorującego i innych osób zaangażowanych w przeprowadzanie egzaminu w danej sali).
[*]Zdający, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust i nosa maseczką, mogą nosić przyłbicę albo, jeżeli nie mogą również korzystać
z przyłbicy, przystąpić do egzaminu w odrębnej sali egzaminacyjnej. W takiej sytuacji minimalny odstęp, jaki musi zostać zachowany pomiędzy samymi zdającymi oraz zdającymi i członkami zespołu nadzorującego, wynosi 2 m.
WAŻNE
Szczegółowe rozwiązania techniczne związane z organizacją pracy zdających, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust i nosa
Sytuacja, w której dany zdający ze względów zdrowotnych nie może zakrywać
ust i nosa, powinna zostać zgłoszona dyrektorowi szkoły nie później
niż do 29 maja 2020 r.
[*][!]W przypadku egzaminu z przedmiotów/kwalifikacji, na którym dozwolone jest korzystanie przez grupę zdających z np. jednego słownika, jednego egzemplarza dokumentacji technicznej, tego samego urządzenia, obok materiału/urządzenia, z którego może korzystać więcej niż jedna osoba, należy ustawić dozownik z płynem dezynfekcyjnym oraz poinformować zdających
o konieczności korzystania z niego przed skorzystaniem z danego materiału egzaminacyjnego/urządzenia.
[!]Przed rozpoczęciem egzaminu należy poinformować zdających
o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa, w tym przede wszystkim:
[*]Zdający może opuścić na stałe salę egzaminacyjną (jeżeli zakończył pracę z arkuszem) najpóźniej na 15 minut przed czasem wyznaczonym jako czas zakończenia pracy z arkuszem. W ciągu ostatnich 15 minut przed zakończeniem egzaminu (nawet jeżeli zdający skończył pracę z arkuszem egzaminacyjnym) zdający nie opuszczają sali egzaminacyjnej.
Jeśli zastanawiasz się, czy związać swoje zawodowe życie z największą w kraju formacją mundurową, jaką jest Policja – ta informacja jest dla Ciebie!
Policja to nie tylko służba patrolowa, dzielnicowi czy kontrterroryści. Jako jedna z niewielu organizacji oferujemy szerokie spektrum specjalizacji, w których poszukujemy fachowców. Nasza formacja to ciekawa i wszechstronna instytucja, realizująca tak wiele zadań,
że potrzebuje ludzi o bardzo różnych umiejętnościach, doświadczeniu i cechach charakteru,
a zatem niemal każdy może znaleźć w niej coś dla siebie.
Policja to uzbrojona formacja mundurowa, która została powołana by służyć społeczeństwu. Zajmuje się ochroną bezpieczeństwa ludzi, jak również utrzymaniem bezpieczeństwa i porządku publicznego. Działa na mocy ustawy o Policji
z dnia 6 kwietnia 1990 roku. Na czele Policji stoi komendant główny, któremu podlega komendant stołeczny i 16 komendantów wojewódzkich nadzorujących komendantów miejskich
i powiatowych, odpowiadających za pracę policjantów w komisariatach. W chwili obecnej zatrudniamy około 100 tysięcy funkcjonariuszy wspieranych przez prawie 25 tysięcy pracowników cywilnych.
KTO MOŻE ZOSTAĆ POLICJANTEM?
CO ZYSKASZ WSTĘPUJĄC W NASZE SZEREGI?
Przede wszystkim stałość zatrudnienia i przejrzysty system wynagrodzenia, korzystne warunki emerytalne. Oferujemy rozbudowany system socjalny (m.in. dofinansowanie
do wypoczynku, równoważnik za brak lokalu mieszkalnego, pokrycie kosztów dojazdu do pracy).
Możliwość pozyskania pracy niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego. Zapewniamy różnorodny system szkoleń oraz formy rozwoju osobistego, w tym dbałość
o sprawność fizyczną. W Policji jest miejsce i dla tych, których pociąga ściganie groźnych przestępców, jak i tych których pochłania myśl o opracowaniu najefektywniejszych przedsięwzięć na rzecz bezpieczeństwa.
Służba to także przygoda – każdy dzień to nowe wyzwanie – przynosi nowe doświadczenia, pozwala poznać nowych ludzi i daje ogromną satysfakcję z możliwości pomocy drugiemu człowiekowi w trudnych sytuacjach życiowych.
DOŁĄCZ DO NAS!
Mamy nadzieję, że powyższe informacje rozwiały Twoje wszelkie wątpliwości.
Zapraszamy:
Sekcja Doboru i Rezerwy Kadrowej Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 5, 10-575 Olsztyn.
zachęcamy do kontaktu:
telefon 89-522-44-00
email : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZEIG WAS DUKANNST
We wtorek 12.05.20 o godzinie 14:00 odbył się konkurs on-line z języka niemieckiego pt” Pokaż co potrafisz”.
Konkurs w postaci quizu zawierającego 60 pytań z zakresu treści programowych klas V-VIII odbył się na platformie edukacyjnej QUIZIZZ. Jest to platforma, na której dzieci i młodzież chętnie testują swoją wiedzę, nie tylko w czasie nauki szkolnej, ale również w czasie wolnym. Do konkursu przystąpili uczniowie Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Biskupcu,Szkoły Podstawowa nr 3 im. Orła Białego w Biskupcu , Szkoły Podstawowej nr 2 im. mjr. Henryka Dobrzańskiego pseud. "Hubal" oraz uczniowie Społecznej Szkoły Podstawowej w Węgoju. Wszyscy uczestnicy bardzo dzielnie od początku do końca zmagali się ze wszystkimi pytaniami , które dotyczyły wiedzy na temat krajów niemieckojęzycznych, leksyki oraz pojawiła się też gramatyka, która nie zawsze jest łatwa dla młodzieży.
Jury konkursu: Bogumiła Radomska -nauczyciel Zespołu Szkół w Biskucpu i Niepublicznej Szkoły Podstawowej im.Janusza Korczaka w Biskupcu oraz Justyna Stysiek nauczyciel Społecznej Szkoły Podstawowej w Węgoju. O nagrody zadbały germanistki :Bogumiła Radomska , Justyna Stysiek i Niemiecki przy herbacie oraz Zespół Szkół w Biskupcu. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają upominki i dyplomy. Będą one do odebrania w sekretariacie Zespołu Szkół w Biskupcu od 1 czerwca. Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie dziękujemy ;) i zachęcamy do dalszej nauki języka niemieckiego.
Wyniki konkursu:
Nie masz planów co po maturze? Zastanawiasz się nad wyborem życiowej ( zawodowej) ścieżki? Chcesz rozwijać swoje pasje i kompetencje? Jesteś humanistą? A może interesujesz się historią? Zapoznaj się z ofertą Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie:
Kierunek - Zespół Szkół w Biskupcu!
Najlepsza szkoła ponadpodstawowa w okolicy!
Zapraszamy!
Jak złożyć podanie do szkoły?
W tym celu należy pobrać wnioski do odpowiedniego typu szkoły ze strony rekrutacja i dostarczyć je do Zepołu Szkół - a można to zrobić na 3 sposoby:
1) wypełnić podając wskzane we wniosku informacje i wrzucić do skrzynki z napisem" POCZTA", która znajduje się przy wejściu głównym do szkoły.
2) zeskanować wypełnione wnioski i przesłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem "rekrutacja"
3) wypełnione wnioski wysłać drogą pocztową na adres szkoły: Zespoł Szkół w Biskupcu, ul. Chrobrego 13, 11-300 Biskupiec
Informacje dodatkowe:
* Pełna informacja o naborze w roku szkolnym 2020/21 - w zakładce : "REKRUTACJA"
* Do Szkoły Branżowej wnioski/podania będą przyjmowane wyłącznie z podpisaną umową z pracodawcą
* Uwaga! Ulegają zmianie terminy rekrutacji ( ogłoszenie wyników osób przyjętych do szkoły) - ze względu na przesunięty egzamin ósmoklasisty, dosotoswanie się do nowych terminów Okręgowej Komisji Egazminacyjnej. Terminy zostaną podanie niezwłocznie po ogłoszeniu ich przez Kuratorium Oświaty.
Wszystkie złożone podania, które zostały złożone do szkoły ( pred podaniem termiów przez MEN) są ważne i będą honorowane w procesie rekrutacji.